شناسهٔ خبر: 172450 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همزمان با اجرای فاز سوم انتقال معرفی واحدها به خانوارهای ساکن کوی فلسطین:

۸ خانوار دیگر از ساکنان کوی فلسطین زنجان معرفی واحد شدند

انتقال فاز اول اهالی کوی فلسطین به کوی ثمین - زنجان رئیس اداره بازآفرینی شهری اداره‌کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ساکنان کوی فلسطین زنجان همزمان با احداث و تحویل واحدها و بر اساس اولویت طی چند نوبت به واحدهای احداثی انتقال داده می‌شوند و ۸ خانوار دیگر نیز از ساکنان کوی فلسطین زنجان بر اساس اولویت معرفی واحد شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، در راستای دستور تسریع در رفع مشکلات و ساماندهی محله کوی فلسطین زنجان از سوی رئیس‌جمهور شهید، در جلسه‌ای مقدمات انتقال فاز سوم جابه‌جایی ۸ خانوار از ساکنان کوی فلسطین در محل ساختمان معاونت مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان زنجان انجام شد.

علی عباسی با اشاره به اینکه بعد از سفر رئیس‌جمهور شهید به استان، طرح جابه‌جایی کوی فلسطین از اولویت‌های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت و جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین در فازهای مختلف انجام می‌شود، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، واحدهایی که در حریم راه‌آهن قرار دارند و در یک بلوک واقع هستند، در اولویت نخست برای جابه‌جایی قرار گرفت.

وی، مجموع واحدهای موجود در کوی فلسطین را ۱۲۹ واحد اعلام و بیان کرد: ۹ واحد از این تعداد تجاری بوده که در پایش انجام شده ۱۲۰ واحد مسکونی مشمول طرح جابه‌جایی هستند.

رییس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان تصریح کرد: تا پایان شهریورماه امسال مجموع واحدهای معرفی شده برای ساکنان کوی فلسطین ۳۰ واحد خواهد شد که خوشبختانه با هماهنگی‌هایی که انجام گرفت، چهار خانواده از ساکنان کوی فلسطین در سفر دور دوم رئیس‌جمهور شهید به استان به کوی ثمین ۲ انتقال داده شدند.

عباسی با تاکید بر اینکه به تدریج بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، مقدمات جابه‌جایی انجام شده و در این راستا طی دو هفته گذشته معرفی واحد مسکونی هفت خانواده از ساکنان کوی فلسطین انجام شد و چند روز گذشته هم هشت خانواده معرفی واحد شدند، افزود: خوشبختانه قولی که اداره کل راه و شهرسازی استان به ساکنین کوی فلسطین داده بود، مبنی بر اینکه تا پایان تیرماه معرفی ۱۵ واحد انجام شود این مهم محقق شد.

وی افزود: خوشبختانه با برنامه‌ریزی و مدیریت انجام شده تا پایان شهریورماه ۱۱ خانواده معرفی واحد می‌شوند که با تامین آب، برق و گاز توسط دستگاه‌های خدمات رسان ساکنان کوی فلسیطن می‌توانند جابه‌جا شوند.

رییس اداره بازآفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی که توسط اداره‌کل راه و شهرسازی استان انجام شده است، جابه‌جایی واحدهای مسکونی از سمت محدوده راه‌آهن شروع شده تا به صورت یکپارچه آزادسازی فضا انجام شود.